{ background: #f8fafc url(http://tinyurl.com/chq5lr) center no-repeat; background-position: 15px 50%; /* x-pos y-pos */ text-align: left; padding: 5px 20px 5px 45px; border-top: 2px solid #b5d4fe; border-bottom: 2px solid #b5d4fe; }

coretan dariku..

kesimpulannya....jadilah diri sendiri....
Nurul Atiqah bt Mohamad
nh duit simbol tuk hantaran tym kawin t..mula2 aku bt..hahaha...xbpe kemas lg...

jeng2...bru siap sepenuhnyer...smue nh..rm100...
tuk hntaran rm10 000...huk3..


nh dia...complete nyer gmbo...ngeh3...=p

kain batik n kain pelikat tuk parents belah perempuan..

yuhuuu...jeng3...=p

telekung...aku lipat2 jd topi...hahaha...jd ke?ntahla...men hentam je..

simple gler...dh ketandusan idea nh..hahaha


waa....akhirnyer...dpt gak aku ciapkn hntaran tunang tuk abg sulung aku nh....
ikutkn xla lma bt bnd2 alah nh...2ari je leh ciap..
tp disebabkan malas aku nh...hahaha..
hah!!amik...smgu bru siap..
asyk tgguh2 je..
yela...nk bt bntuk pe ke..smua aku xde plan..
men hentam keromo je aku blasah....hahaha..asl nmpk bentuk..ngeh3...
jap2 beli brg...pas2 beli lg..
tp aku rsa...xbyk sgt pn aku guna...
nk bnding byk2 aku bli tu....hahahaha...2la org kata..
nk bt sumthing kna ada plan...tgkla jd pe...
mmbazir je..bli byk2..tp xguna sgt..ngeh3...
duit pn dh pokai....yela..kdg2 bli brg guna duit aku sndiri...huarghh...
xpela...abg pnya psl..adik yg tomey nh sgp...hahahaha..(ehem3)..wuink*wuink*
tp aku juz bt kan 4hntrn je...abg aku nh pn satu..
byk2 lak dia nk bg..ades....7dulang kot...
prents aku pn dh bebel..coz bru tunang...dh byk2 dulang..
t kawin xkesah ar...hahaha...bese la xcited nk tunang....hahaha
nsib bek yg len abg aku yg settlekn...bkn xnk bt smua..
tp ak nh bese ar...mls skit..bt pn ikut mud je..hahahaha...
tp stakat nh bru siap 3 dulang...tp xkire dulang kot..
aku tkr jd pasu...????pelik kn dgr...hahaha
xdela...aku tkr skit cara die...yg satu lg xbt lg..
tuk sirih aku xbt lg..coz klu bt awl2 mau layu abes..
so...mayb mlm khmis kot bt...akk aku bwak lik sirih....
bru aku ciapkn sirih tu..sirih nh bru aku akn bgabung ngn abg aku sowg lg tu..
kter tgk hsil bdk kaed+hs bt tepak sirih.....muahahaha..pe la jd kn??ngeh3..
nh da la skit2 gmbo..yg smpt aku amik..
well..c da leg ar...aku ner pnah lps hp aku nh..
sntiasa bsama...mcm2 aku tgkp gmbo...hahaha...
tp cowi ar...xlawa pn...men hentam je bt...aku pn bkn pro pn..
ikt minat je aku bt bnd nh...klu nk suh saje2...cowi naek lori ar...hahaha...wek!!=p
gmbo tuk sirih...t dh ciap...klu sempat...aku bubuh skali dlm nh...
hehehe...doa2kan la smua bjalan ngn lancar...
dh xlma abg aku nh nk tunang..sabtu nh..
jauh lak tu...utara selatan..duk kulai,johor...ades....pnat ar aku t...huhuhu
bkal akk ipo aku nh pn...lehla...baek gakla...
die pn bru pas grad uia...amik kos law...
skrg jd lawyer syariah kot...xslp aku ar..
ape pnya bkal adik ipo ar aku nh...psl akk ipo pn aku xtau sgt...hahahaha....
abg aku pn bru abes final yea bln 4 aritu...die amik automotive engineering kat uia gak...
akk nh same2 skul ngn abg aku lu...skul smakl..
mrangkap skul aku gak la tu..hahaha..
pnjg tol jodoh dorg ea??dr skul smpai uia...smpi keje...hehehe
dhsyat ar skrg....nk tunang pn dh abes bpe ribu..
ades...bru tunang...blum kawin lg...huhuhuhuhu...
t klu tym aku tunang&kawin t..mst lg mahal..hohohoho..
xnk kawin ar cmtu...hahaha...uishkk...nauzubillah...huk3...
xpela...aku pn dh xsabo nk dpt bkal akk ipo aku nh...
xpnah merasa...yela..rmi mmber2 aku dh rmi ciap da ank buah lg..
aku nh cm lma je lg nk dpt anak buah..bes pe men ngn bdk2...hahaha
insya Allah..klu xde pape...nex yea dowg kawin...n maybe nex yea gak...akk aku pn nk tunang..
ntah...aku pn xsure...hahahaha...
aku bla lak ea nk tunang??muahahaha....ishk...jauh bebenor aku pk nh...
sape la nk kat aku kn??xde sape pn nk..huhuhuhu...
fuhh...dh pnjg lebor nh den dok koba...ades..k la...
t pape cter....aku update len...ngeh3...
maceh coz sudi membaca.....=p
tata titi tutu~~~
categories edit post
2 Responses
  1. ateh... Says:

    wah!nnt leh tempah kat awk ni,klu awak buat sendiri le??hihihihi


  2. hahahahaha....
    mmg bt sndr la...ngeh3...
    leh2...hrga mmber...
    dlm rm50 sdulang ar...muahahaha
    xdela...gurau je...ala...xlawa pn...
    bek anta kedai..lg tomey2 dowg bt..hehe