{ background: #f8fafc url(http://tinyurl.com/chq5lr) center no-repeat; background-position: 15px 50%; /* x-pos y-pos */ text-align: left; padding: 5px 20px 5px 45px; border-top: 2px solid #b5d4fe; border-bottom: 2px solid #b5d4fe; }

coretan dariku..

kesimpulannya....jadilah diri sendiri....
Nurul Atiqah bt Mohamad



akhirnyer...stelah sekian lama duk tgu bila la abg aku nk tunang nh...las2 tiba gak masa die...
huhuhuhu...susah gak ea nk tunang2 nh..huhuhuhu
pada pagi 5/12/2008..
aku n family bertolak dr penang ke kl...
singgah umah makcik aku jap kat taman melawati...4jam kot pjlnn ktorg...ngn ujan lebat lg...uishk...mmg xleh nk tdola...kena teman ayah aku drive jela...
klu x..mst ayah aku yg duk drive pun ngtuk..huhuhuhu...bahaya..um..
smpai kat umah makcik aku dlm dkat2 kul 2 tgh hari...duk borak2 jap...
then..kemaskn ner2 brg hntaran yg xbpe kemas lg...
dlm kul6 ktorg kuar dri umah mkcik aku...g sggah umah kazen a.k.a ank mkcik aku td..
ades...sggah jap kat seremban..mkn2 kat umah die..pekena tomyam..nyum2..sodap...
dlm kul10 barula bertolak dr seremban ke johor..
cian aku tgk ayah aku..mmg pnat gler ar drive keter...yela...
ner x nyer...dr pg smpai mlm drive je..
aku nk ganti drive..tp ayah aku xbg..mmg dh prgai die...klu jauh2...mmg xbg aku bwak..even mak aku sndri...sggup ayah drive pnat2..dri bg ktorg bwak..bkn xharap...tp ntahla nape...huhu..
besar tol pngorbanan ayah...huhuhuhu...mmg aku xleh nk tdola...
tgk abg,akk n ma dh tdo...cian ayah..xkn nk drive sowg2...kenala teman..
even mata aku mmg xthn sgt ngtuk...pnat..xtdo spnjg jln..huhuhu...
dh picit2...bg mkn mcm2..borak2..bg ayah xngtuk..tgk ayah nk lelap je...cpt2 aku kejut...takot gak...drive ngtuk2 nh...huhuhuhu...
dlm kul 1.30 pg kot barula ktorg smpai kat johor...
ktorg tinggal kat ofis ma cwgn johor...ada hostel..
tp hostel die mmg lawa ar...satu bilik 2katil..siap aircond..siap tb..smua lengkap...
ma aku booking 13blik..tp kwn ma bg 23 blik..hahaha..pe lg..ada yg duk sowg sbilik la...hahaha
mcm2 ragam tym nh..hehehe...tp tula...dh smpai tgh mlm...sesat lak tu..yela..dh mlm2 xpasan sgt sign board ofis tu..tmbh2 dh agak lama ktorg xg ofis johor nh..dkat 3thn kot..huhu...lgla xingt jln..then pas smua check in...mak ndak aku lak bru smpai...mak ndak aku nh sowg caterer..so...dh dtg skli tu...mstila ada bekalan...mcm2 nasi..lauk smua ada...huk2...
tp aku tym tu dh xingt mkn..duk pk bantal je..mmg ngtk sgt2la..dhla esk kena bg awl..huk2..



keesokan arinyer...ktorg bajet tym smpai umah pengantin pmpn pkul10 pagi..
besela janji melayu...kul10 ktorg duk breakfast lg...hahaha...dh selesai mkn...kul10.15 ktorg btolak..dlm pkul10.50 ktorg smpai kat umah pengantin perempuan...
umah akk tu kat felda bukit batu,kulai,johor...fuh..nasib bkn felda mawi...hahahaha...
tym duk salam2 bkal akk ipo a.k.a kak nad aku nh..tjumpa lak...
senior aku kat smakl lu..hahaha...rmi lak bdk2 smakl nh...yela..kak nad,abg aku,kazen2 n aku sndri...bdk smakl..mmg smua kenal la..hehehe...
pas smue selesai..kami pn blik ke tmpat penginapan...
brg2 hantaran...abg aku bg 7...dibalas 9...huhuhuhu..byk gak tu...



beramai2 tgkp gmbo...sblm btolak g umah pengantin pmpn...=p

sempat lg posing sblum masuk...hahaha

hantaran belah laki

hantaran belah perempuan

pas selesai semua2...bgambo jap ngn pengantin..=p
categories edit post
1 Response
  1. anda bila nak btunang?
    wuakaka