{ background: #f8fafc url(http://tinyurl.com/chq5lr) center no-repeat; background-position: 15px 50%; /* x-pos y-pos */ text-align: left; padding: 5px 20px 5px 45px; border-top: 2px solid #b5d4fe; border-bottom: 2px solid #b5d4fe; }

coretan dariku..

kesimpulannya....jadilah diri sendiri....
Nurul Atiqah bt Mohamad



esk bermula nyer pmulaan idup baru aku...
huk2...esk pagi aku kena g dftar masuk uia gombak...waa..jadi rkyat jelata main camp lak..huk3...
pasnh mst aku lg bz...dpt ke x aku lik umah 2mgu skali cm kat mtrx lu?
hahaha...ishk..pe la aku nh..asyk pk blik je..mmg ank manja tol..huk3..
sgla2 kena baru...azam baru...smangat baru..harapan baru..sgala2 nyer baru..
pglaman yg lepas jd kn aku atiqah yg baru..let's by gone be by gone...
apa yg ada akan dtg nh..yg mnentukan idup aku yg akn dtg...biar sgala2nyer baru...hahaha...
jgn pk psl bnd len...pk psl dri sndr...pengalaman sbg pencetus smngat aku yg baru...pe la...
maen tema "baru" lak aku kat sini...hahaha...wuink*wuink*..
come on bebeh..u can do it...chaiyouk2!!!=p...


Ya Allah, Ya Tuhanku..
berikanlah aku kekuatan utk memulakan idup aku yg baru...
berikanlah keberkatan dalam idupku...
Kau yg Maha Pengasih dan Penyanyang...

Ya Allah yg Maha Berkuasa....
berikanlah aku keredhaan dgn segala yg terjadi....
berikanlah aku petunjuk ke jalan Mu yg lurus...

Ya Allah yg Maha Mengetahui...
Hanya kepada Mu aku memohon kesabaran dan keteguhan...
utk melalui segala cabaran dan dugaan yg bakal Engkau berikan...
berikanlah aku nikmat dlm segala apa yg aku hajati...
Kau kurniakanlah aku kesenangan dlm menuntut ilmu di jalan Mu..Ya Allah..
sesungguhnya...Hanya pada Mu aku berserah...
dan hanya pada Mu aku memohon...
Ya Allah...yg Maha Agung...
amin...


"Kekuatan tidak datang dari kemampuan fizikal,
tetapi ianya datang dari semangat yang tidak pernah mengalah"
categories edit post
0 Responses