{ background: #f8fafc url(http://tinyurl.com/chq5lr) center no-repeat; background-position: 15px 50%; /* x-pos y-pos */ text-align: left; padding: 5px 20px 5px 45px; border-top: 2px solid #b5d4fe; border-bottom: 2px solid #b5d4fe; }

coretan dariku..

kesimpulannya....jadilah diri sendiri....
Nurul Atiqah bt Mohamad
1) Bekas kekasih saya adalah…

huhuhu...kalo xnk jwb leh x???let's by gone be by gone...huhu

2) Saya sedang mendengar…

lagu albi nadak(dlm blog nih)..huhu

3) Mungkin saya patut…

jd lebih matured...n plan my future...huhu

4) Saya suka..

sgt suke cuaca lps hujan...nyaman....sejuk..sdap tuk tdo...stdy...n tenangkan pikiran...huhu

5) Sahabat-sahabat saya…

cukup memahami sy...n sntiasa ada tuk share suke duka...n yg penting...sllu compete each other 2 get excellent result..syg sgt ngn korg...especially my besfren....love u all...(^,^)

6) Saya tak paham…

kenapa sy perlu jaga ati org sgt...smpai ati sndiri merana??n blasan yg sy dpt...sgt mnyedihkan...xsama mcm yg sy bt...huhu...(tlampau jaga ati org..smpai abaikan ati sndiri)..hm..

7) Saya kehilangan…

ati sy...

8) Ramai yang berkata...

asyik tnya sy dh mkn ke??pelik gak...sy nh kurus sgt ke o kuat mkn ke...smpai asyk org tnya soklan tu je kalo da pape hal..huhu

9) Cinta itu adalah…

hmm....

10) Di suatu tempat, seseorang sedang…

tdo melayan mimpi...tggal sy keseorangan....

11) Saya akan cuba…

dptkan apa yg sy target...especially tuk sem nih...chaiyouk2!!!(^,^)

12) Perkataan "SELAMANYA" membawa maksud…

forever...

13) Telefon bimbit saya..

no???oh...xleh...hp sy due2 kaler itam...sony ericson n motorola..

14) Bila saya terjaga…

tkelip2 mata...tgk jam..pkul bape...kalo awl lg...smbung tdo...kalo dh lmbt...trus bgn...hahaha

15) Saya paling meluat…

kacau tym sy tgh bz..n tensen...especially tensen ar..huhuhu

16) Pesta/parti adalah…

jmpa kwn2...gather ramai2...kalo leh smpai tdo pn...duk up to date cter lg..haha...cter kesah2 kat skul dulu...cter lama2 since xjmpa...huhu..bak kata yana..."sampai kter dh keje..kawen pun..jgn lost contact tau"...bru je td yana pesan..haha

17) Haiwan yang paling comel pernah saya temui…

anak kucing parsi...cute sgt2...namanyer bunga n putih(rm1000 tu harga sekor)..huhu

18) Peringkat umur yang paling menyeronokkan saya ialah…

tym sek men dulu...byk sgt kenangan...tym nak mbesar...ngan kwn2...especially tym duk smakl...hostel n skul..asyk tgk muke yg same je...hehe...

19) Hari ini…

sy g mlawat kwn..ayah dia bru meninggal smlm...innalillah....g ngn bdk2 smakl gak..jmpa kwn2 yg lma xjmpa sjak pndah dulu..huhu...

20) Malam ini saya akan…

study jap...then update blog...hahaha...

21) Esok pula saya akan…

jwb quiz political science..huhuhu...doakn tuk sy ea...chaiyouk2!!!(^,^)

22) Saya betul² inginkan…

happiness...kejayaan...kekuatan...kesabaran....

23) Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini…

ma...jerawat baru lak pg nih...nih mst jrwat tensen..huhu...

24) Pusat membeli-belah atau arked permainan…

shopping complex???bru je g siang td ngn yana..sab...g jj wangsa maju...lepak2..pas lma xjmpa..huhu..arked???tym tgh boring..xtau nak btpe..slain maen bowling...huhu

25) Makanan barat atau Jepun…

pizza hut..mcd...(due2 kena band)..huhuhu...

26) Bilik yang terang atau gelap…

terang tuk study...gelap tuk tdo..ngeeee....=p

27) Makanan segera adalah…

nestume...every morning for breakfast...huhuhu

28) Ayat terakhir yang anda telah katakan pada seseorang…

gud nyte roomate2 ku..huhu

29) Siapa yang anda ingin tag…(Silalah buat kalau rajin)

sy bg kat org yg rajin meng'tag'...hehehe...

fatin nadia, azam, hannah sarah, izyan syamimi, umairah


yeay!!abes gak tag nih...hehehe...kwn2...bt ea...sape yg dh di tag 2...hehehe...maceh gak kat abg jai coz bg tag nih..hehe...=p



categories edit post
4 Responses
  1. Jai Says:

    Hehe.. welcome Tiqah. Macam kawan abg Jai cakap, tagging is the fastest way to know and understand their friends


  2. hehehe...yup abg jai...thankz ea bg tag nih..hehehe...dh phm ke skrg nh??hahaha...(^,^)...kak mira xde blog ke?


  3. Jai Says:

    ade la paham sikit2. Kak mira xde blog. Dia xminat sgt benda2lah cyber nie. klu buat slide presentation baru dia suka. huhu...


  4. hahaha...lawak la kak mira nh..ngeh3...t kem slm la kat die ea...=p..eh..abg jai...tqa link abg dlm blog tqa tau..huhu