{ background: #f8fafc url(http://tinyurl.com/chq5lr) center no-repeat; background-position: 15px 50%; /* x-pos y-pos */ text-align: left; padding: 5px 20px 5px 45px; border-top: 2px solid #b5d4fe; border-bottom: 2px solid #b5d4fe; }

coretan dariku..

kesimpulannya....jadilah diri sendiri....
Nurul Atiqah bt Mohamad
boring...ngantuk....2la yg bleh aku describe skrg...huhuhu.....td pas claz, aku mkn jap..then study tuk quiz esok...duk stdy2...las2 ngtuk lak..adess....sabo jela....pantang stdy...mst ngtuk..huhu...bg ilangkan ngtuk, aku online jap...hahaha(alasan semata2)..ngeh3....=p
semalam...aku duk borak2 ngan kwn baek aku...call punya la lma...maklum ar...dh tbiasa...sbelum tdo...bed tym stories....nih dah hostel laen2...dah xlehla nak cter sbelah2 la...hahaha...smpai roomate aku igt aku ckp ngan pkwe...bese ar...ingat pakwe je ke leh ckp lama2???huhuhu...xslh tkr trend cl kwn baek lama2..lg bes..yela...sape lg kan nak cl..huhu...duk cter punya cter...tiba2 aku teringat....dulu ada aku usik2 kwn aku nih...lg 6bln aku nak mkn nasi minyak die..gler ar...xde topik laen ke nak borak???hahaha....saje je...isi masa lapang...tmbah koleksi cter..ngeh3...
bak kata kwn ak...smlm...9/6/09...so 6bln lg...meh kite kire2 sket ea...

arinih - 9/6/09
6 bln kemudian - 9/12/09 (lawa ar date nih...caya ar...)-akad nikah..
knduri belah pmpn - 31/12/09 (ada makna date nh)..ngeh3..=p
knduri belah laki - 1/1/10

hahaha...korg agak sape ea???clue yg leh bg...no 2 umah prempuan...
no 5 umah laki...hahaha

p/s- actually..aku bt post nih saje je coz kwn aku tu...cabar aku lg...aku nh kan..pntang di cabar...agk2 aku nak bt..aku bt...hahaha....cek mek amcm skrg???ok x??ngeh3...okla...2 je kot...hahaha...2la..cek mek sorg nh xcyer lg..hahaha..k..tata



categories edit post
0 Responses