{ background: #f8fafc url(http://tinyurl.com/chq5lr) center no-repeat; background-position: 15px 50%; /* x-pos y-pos */ text-align: left; padding: 5px 20px 5px 45px; border-top: 2px solid #b5d4fe; border-bottom: 2px solid #b5d4fe; }

coretan dariku..

kesimpulannya....jadilah diri sendiri....
Nurul Atiqah bt Mohamad
salam..aku baru pas baca blog kawan aku..even aku xtau ape problem yg fatin hadapi...tp hanya nasihat n support je yg aku boleh bantu..huk3....aku juz hrp kwn aku sorg nih..kuat hadapi dugaan n cabaran yg fatin lalui...amin..nih ada ayat2 khas tuk fatin...

"alihkan matamu ke laut, airnya cantik membiru dan penuh ketenangan, tetapi hanya Allah saja yg tau rhsia di dlmnya, begitulah juga ngn kehidupan, riang dan ketawa ttapi hanya Allah yg mengetahui rhsia idup nih...jika engkau kecewa, pandangla ke sungai, airnya tetap mengalir biarpun berjuta batu menghalang. jika engkau sedih, pandanglah ke langit, engkau akan sedar bahawa Allah sentiasa bersamamu. teruskan perjuangan saudariku...."


"dalam sebuah perjalanan, Allah amanahkan sbuah perjuangan, maka terimalah dgn kekuatan, terkadang derita yg mendatang, terkadang teman xsehaluan, terkadang impian gagal dicapai, namun tu lah LUMRAH HIDUP perjuangan, demi mncari IMAN yg teguh dlm mnuju kidupan yg ABADI di sana t.."


fatin..sabarla byk2 ye...tqa sntiasa support fatin..chaiyouk2!!..biar kter sntiasa snyum...even dlm ati Allah je yg tau..coz our emotion may be influenced by our facial expression...so...always smile k???(^,^)...tqa syg kwn2 tqa...


categories edit post
5 Responses
  1. Unknown Says:

    me love u too tqa..hehe.really appreciate post nih...thanks tqa.rasenye tqa taw ape problem tuh..huhu..ade keyword die dlm post nih..aah..maybe ni ujian...kdg2 bile xde kwn sefikrah,rase x kuat nk hadapi semua nih..insyaAllah..kne sentiasa senyum..huhu.n doa mga2 dibukakan hati mereka...


  2. PutraRocker Says:

    aku suka ayat 2 tu...nak copy eh..peace,.=))

    gud luck exam..


  3. to fatin=

    hehehe..same2 fatin..tqa dpt tgkap gak sket2 hint2 dlm post ftin 2...tp i'm not sure...tkot tslp predict lak...huhuhu...tp pape pn...ftin kna kuat tau..tqa sntsa da..kalo pape hal...juz text me k?(^,^)

    to putrarocker=

    hehe...copyla..xkesah pn..maceh...=p


  4. Assalamualaikum..

    Semoga dalam limpahan ilahi.

    Salam ukhuwwah, kalau kelapangan jemput ke blog saya untuk bertukar link dan pendapat. Moga diberkati Allah SWT.


  5. to= farid rashidi

    salam ukhuwah..
    maceh coz sudi menjengah blog saya...insya Allah...sy lawat blog awk...amin...semoga diberkati jugak(^,^)