{ background: #f8fafc url(http://tinyurl.com/chq5lr) center no-repeat; background-position: 15px 50%; /* x-pos y-pos */ text-align: left; padding: 5px 20px 5px 45px; border-top: 2px solid #b5d4fe; border-bottom: 2px solid #b5d4fe; }

coretan dariku..

kesimpulannya....jadilah diri sendiri....
Nurul Atiqah bt Mohamad
alhamdulillah..akhirnya abes gak xm aku...ceh..bunyi cam byk je exam aku amik sem nih...muahahaha...alhamdulillah..aku dpt jawab exam ngn baek..n ingt sume point2 tuk soklan yg aku jwab td...yeaayyy!!(^,^)..mlm nih pe lak ea aku nak bt???ikut prancangan..nak kemas brg...n laundry cdr2...towel sume2..huk3..baju xde pn nak bsuh..sume aku dah bsuh tgn...cdar2 jela..aku mls nk bsh tgn..huk3...tp ni pun duk relex lg..nak ajak roomate aku teman..tp die duk tdo..ades..aku dahla penakut sket nak g sorg2..tmbh lak 2..jauh sket nak jln..sorg2 lak tu..hstel pun sunyi cz ramai dh blik..huhuhu..guane nih???xpela...susah2 aku bsuh esok ar..mlm nih aku nak layan muvi...weeee...ngeee~~~maklumla org merdeka...roomate aku bengang je tgk aku relex..cian2...hahaha...esok lak..pe la plan aku ea???umm...1st..n benda penting aku nak sttlekan...g department jap..nak g trnsfer credit..xtaula pe hal ngn transcript aku tu..aish..pelik tol...kwn aku bt aritu...xyah pun trnsfer2..trus je akk tu update transcript dia..tp nape lak aku kna trnsfer credit..huk2..dulu..tym kat mtrx...bahsa arab dah exempted...ptot kat gombak aku starting level 4...level 3 xyah amik pun..coz dah exempted dlu...tp bla tgk online...level3 xtkr lg..ishk...nyusahkanla nak kena update2 nih..huk3..kali nh 3rd tym dah aku g..xtaula nak ckp pe kalo xbuat lg..huk3..pas2 nak check out hostel...then nak g jln2...g ner ea???klcc ke ea???huhu..xtaula lg..jln sorg2 sudeyh...ngeh3...suke tol aku ronda sorg2 skrg nih..huk3..rsa free je..huk3..ingt nak tgk transformer...tp rsa cm rmai je..huhu..xtaula...boring gak..xtau nak btpe...ma aku dah byk kali tnya bla nak balik..ades...ikutkan mmg nak balik esk..tp cian lak roomate aku...dia balik lusa...xkan nak tgl sorg2..huk3..xpela..bkorban la sket demi kwn..aku pun maybe balik sabtu pagi..tiket pun dah amik..yuuu...xsabo nak blik umah...skian saja laporan dari saya...brita selanjutnya di minggu hadapan..semoga ketemu...hahahaha..tata titi tutu~~

p/s-kwn2....doakan la ea kejayaan tuk kite sume yg amik exam..semoga berjaya kwn2...all da bes...pada yg msih ada pper lg...chaiyouk2!!!(^,^)



categories edit post
4 Responses
  1. azam baizen Says:

    mmg 4 flat r ea ko..bgus2..jom r jalan2 dgn aku..hehe


  2. hahahaha....amin...weyh..transformer...huhuhu..ak nak sgt tgk ar...tp tkot rmi org...esk pg ak kna sttlekan dlu psl ba ak..huhu


  3. kak yu doakan tikah berjaya dengan cemerlangnya dalam exam ni..wah tak sabar nak balik ye??biasalah tu duduk jauh dengan family perasaan mcm tu memang akan dirasai oleh semua orang hehehehe...


  4. hehehehe...maceh kakyu..yup..takot gak..pel result kali nh ea..huk3...tqa dh blikla kkayu...smpai ptg td...weee...bes2...ngee~~~(^,^)