{ background: #f8fafc url(http://tinyurl.com/chq5lr) center no-repeat; background-position: 15px 50%; /* x-pos y-pos */ text-align: left; padding: 5px 20px 5px 45px; border-top: 2px solid #b5d4fe; border-bottom: 2px solid #b5d4fe; }

coretan dariku..

kesimpulannya....jadilah diri sendiri....
Nurul Atiqah bt Mohamad

selamat hari ibu..haha..cian kek nih..dah kena mkn suku...hehe

nenek n atuk aku....



makan..nyum3...


yummy!!

eh2...servant nenek aku nih..lebey2 lak posing..haha


tadi...tgh aku duk sibuk2 karang esei..ma aku ajak g umah nenek..bak kata ma aku..pkcik..makcik aku rmai dtg umah nenek..nak smbut ari ibu...lps aku siap karang satu esei...aku pun g la join..umah nenek aku dekat je..depan umah je...xsmpai 1 minit jln kaki dah smpai..hahaha...tgk kat luar..keter dh bderet je tsusun..masuk2 umah..penuh gak..nmpk cm meriah je..hehe...nih sume plan makndak ngn pak uda la..hehe..makndak aku pun balik mgu nih coz pakndak aku nak maen golf kat jitra...ades....aku tgk ramai makcik ngn pkcik aku je...kazen aku ada gak..tp xbrape ramai...coz ramai yg xbalik..n ada kat u...aku nih je..kebetulan aku balik mggu nih...dorg smbut mlm nih..hehe...rezeki aku ar nak mkn byk2 mlm nih...hehehe.nyum2...byk tol dorg order...pak uda ngn makndak aku order satay...mee kuah a.k.a mee rebus...nasi impit...parents aku lak masak kuew teow goreng...pas2 ngn pudingla..kek la..eskem la..rojak buah la..mcm2 gakla,.smpai aku pun dah xlarat nak baham...hahaha...tp mmg meriah gakla...hehehe....smpat lg aku tgkp gmbo...nih pun pass knyg baru aku tringat nak amik..hahaha..isi perut lu maa....baru bt keje laen..haha...tp xpe..pak uda aku pun dah tgkp byk..jd camera man mlm nih..ngeh3...aku pun..saje2 je..tiba2 trasa rajin cm nk update blog..haha...keboringan tahap lubang cacing lak rasa...huhu..


dat's my mum...iman...n mak uda..

nih dia...pak uda aku a.k.a camera man...hehe

khusyuknya borak mak su ngn cik jah...hehe




categories edit post
0 Responses