{ background: #f8fafc url(http://tinyurl.com/chq5lr) center no-repeat; background-position: 15px 50%; /* x-pos y-pos */ text-align: left; padding: 5px 20px 5px 45px; border-top: 2px solid #b5d4fe; border-bottom: 2px solid #b5d4fe; }

coretan dariku..

kesimpulannya....jadilah diri sendiri....
Nurul Atiqah bt Mohamad







huhuhu....nih xde idea apa yg aku nak post..so..aku maen letak jela pe yg jd mggu nih..huk3...ari sabtu malam aritu...kazen aku buat kenduri kawen...die buat kat kelab golf tasik titiwangsa...jumaat mlm knduri sbelah pngantin perempuan...buat kat umah pngatin perempuan...tema sebelah perempuan kaler pink hijau..sbelah laki kaler coklat krim....masa kat knuri kazen aku tu...aku ditugaskan tuk bagi bunga pahar kat tetamu vvip yg merenjis tym bsanding....huhuhu..ikutkan dlm family aku...ktorg xbrapa suke sanding2 nih...tp dh makcik aku nak gak bt...hmmm...nak bt cmne..ikut jela die..huhuhu...dahla kena make up..ishk...xpenah aku nak make up2 nih...lemas lak rasa...huhuh..nak xnak...dorg suh gak...trime jela...tp tu pn aku dh suh bt yg neutral...rimasla make up2 nh...huk3....meriah gakla knuri tu...ramai gak yg dtg....yusuf haslam pun ada....tan sri musa ada....timbalan ketua negara pun ada..ntah sape2 ntah lg...huk3...tp satu je yg aku xbape puas ati...nmpak mcm tpisah je org2 bese ngan org yg bpangkat2..huhu...biarla...makcik aku yg uruskan sume nih..huhu..masa berarak pun..siap ada bunga api kanan kiri...ades..meriah mmg meriah...tp pedih gakla kena percik2 bunga api tu...ishk...pela aku mlalut nih...pnat gakla aritu..even sume makcik aku dh sttlekan...tp ptg tu...kena gak ikut makcik g beli souvenir tuk vip2..pnuh satu keter...xpela...juz tlg jela pe yg mampu...tp pape pn..mmg bes...hehehe...



categories edit post
0 Responses