{ background: #f8fafc url(http://tinyurl.com/chq5lr) center no-repeat; background-position: 15px 50%; /* x-pos y-pos */ text-align: left; padding: 5px 20px 5px 45px; border-top: 2px solid #b5d4fe; border-bottom: 2px solid #b5d4fe; }

coretan dariku..

kesimpulannya....jadilah diri sendiri....
Nurul Atiqah bt Mohamad

kenapa???hmmm...kenapa kesedihan aku nih nak berulang??? Ya Allah...hambamu dh cukup derita lalui semua nih...bantula hamba Mu ini Ya Allah... berikan la aku kekuataN untuk lalui dugaan dan cabaran yg telah Engkau berikan kpdku.. ketabahan utk hamba Mu ini menghadapi ujian ini....Ya Allah...hanya padaMu aku memohon...hanya engkau yg mengetahui apa yg ada dlm hatiku....Ya Allah..Ya Rahman...Ya Rahim..Ya rabbal Alamin...stelah sume blalu...aku ingt...keceriaan yg bakal aku dpt...tp kenapa aku kena lalui dugaan ini lg??perlu ke aku lupakan sgala2nya??mungkin ini utk menguji kesabaran ku...mungkin dugaan ini utk aku jd lebih tabah dan kuat...sume yg tjadi..ada hikmah...sabarla tqa....sesungguhnya Allah menyayangi org2 yg bsabar...amin....tqa..chaiyouk2!!(^,^)



1 Response
  1. HaNa Says:

    knaper nie?
    mcm serius jer bunyi nya..