{ background: #f8fafc url(http://tinyurl.com/chq5lr) center no-repeat; background-position: 15px 50%; /* x-pos y-pos */ text-align: left; padding: 5px 20px 5px 45px; border-top: 2px solid #b5d4fe; border-bottom: 2px solid #b5d4fe; }

coretan dariku..

kesimpulannya....jadilah diri sendiri....
Nurul Atiqah bt Mohamad
salam...ape cter mingu nih ye??sbelum tu...aku nak ucapkan maceh kat kwn2 yg slalu tglkan komen...aku sgt2 mghargai ape yg kwn2 bg..hehehe...npe entry aku suka duka??hmm...mcm2 jadi minggu nih..huhu...ada yg bes..ada yg xbes...huhu...nak cter maner dlu ea??bes ke xbes??huhu..okla...aku cter yg xbes dulu..benda yg xbes jd minggu nih...semalam adapter laptop aku tbakar...huargh...nak nangis aku...tiba2 bila aku psg laptop..umah trus black out..tbidas...mula2 ingt sbb lampu ke ape..tgk2 bla 2x aku try psg lptop..blck out lagi..nih sah la...lptop aku problem..bla cek2..adapter terbakar..ades...kena beli bru..bape lak abes kali nih..asyik problem je..huhu...pas2 smlm gak...aku dpt msg..program aku minggu nih..patot bt kat tioman...tp sebabkan problem ngn venue...so...kena change..bt kat bentong pahang..sedey tol..dan2 rsa xsemangat nak g program tu..huhu(ishk..nmpk sgt aku g sbb nak g tioman)..ngeh3...mula2 kwn ckp die mls je nak g...aku pun pk cmtu gak...tp..disebabkan program nih..sape yg tpilih je leh g...kecian lak kalo xg..kang members len ckp ape lak..huhu...pas2 lg xbes...ma suh bwak balik keter g penang..mslhnye...aku xde kwn nak teman lik penang..nak hrp abg aku..die bru lesen L..ades...cmne nak bwak...prents aku xharap aku drive jauh2..tp td ayah dh suruh aku bwak blik gak nex wik..ades...sape la aku nak ajak teman nih..coz aku xpnah drive jauh2..huhu...tensen2...huk3...byk benda aku pk skrg nih...under depression era tol..huhu...dahla kena balik uia awal..xsuke tol..kalo cuti2..aku kena balik awal...huhu..esok kul8 pg..aku dah kena balik kl..huhu...selamat tinggal cuti ku..huhuhu

ok...dah abes cter yg sedey2...yg xbes...skrg aku nak cter yg bes2 lak...td..aku cek result...nervous..curious..sume ade..huhuhu..nih la yg tentukan same ada aku leh apply scholar ke x..huhu...bla aku cek tu..jeng3...alhamdulillah...result ok...sebenarnya aku sket frust...coz aku xdpt ape yg aku targetkan..huhu....tp pape hal pun..syukur jela...coz aku dpt grab balik title dean's list..huhuhu...alhamdulillah...sekurng2 nye aku dah bt yg tmampu tuk cover balik result aku las sem..huhu...semua kejayaan aku tuk ma ayah..tqa xde ape yg mampu tqa bg...kejayaan jela..tqa mampu bg..tgk ma ayah epi..maceh ma..ayah..coz selalu doakn tuk anakmu nih..hehehe...n lg bt aku epi...pointer nih gak...lehkn aku tuk apply scholarship jpa..hmm...xtau la dpt ke x..xpela...murah rezki..aku dptla...amin....kalo xde rezki..redha jela...skurang2 aku dh berusaha..huhu...n plg aku suke minggu nih...satu2nya akk aku..yg cumil nih..dah btunang..hehehe..besnyer...aku lak xcited...xsabo nak dpt anak buah sndiri....ngeh3...=p..ade abg ipo..akk ipo...hehehe..ape lg ea nak cter??dh xde idea la..huhuhu....mlm nih..aku kena tdo awal...esok nak blik awal...huhu..dh xleh nak lepak2 dh..huk3...k la kwn2..nyte...(^,^)




categories edit post
2 Responses
  1. Unknown Says:

    tqa..rumah tqa kat penang ke..?