{ background: #f8fafc url(http://tinyurl.com/chq5lr) center no-repeat; background-position: 15px 50%; /* x-pos y-pos */ text-align: left; padding: 5px 20px 5px 45px; border-top: 2px solid #b5d4fe; border-bottom: 2px solid #b5d4fe; }

coretan dariku..

kesimpulannya....jadilah diri sendiri....
Nurul Atiqah bt Mohamad
hasil daybed yg aku hias...simple2 je..huhu











daybed tema garden..siap ada butterfly..hehehe



alhamdulillah..akhirnya selesai gak akak aku yg sorg nih bertunang..tanggal 4hb julai 2009...kul1.45ptg....akak aku selamat jadi tunang org...ngeh3...tapi aku agak terkilan..coz aku xsempat nak tgk starting event nih...coz...patotnya belah laki dh janji kul2...then.disebabkan jam akk aku yg dicepatkan stengah jam olehnya...so..rombongan belah laki dtg awal kul1.40ptg dh smpai...aku yg baru nak solat tym tu ngn xsiap lg tkr bju sume agak ketinggalan.huhuhu..sedey2...bila aku dah kuar bilik tgk sume org duk baca doa dah..huhuhu....huarghh...xsmpat nak tgk satu2nye akk aku nih sarung cincin sume..huhuhu...xpela...xde rezki...huk3...aku macam bese la...duty tuk gubah hantaran...n kali nih..tmbah lg satu duty...hias daybed tuk tempat akk aku sarung cincin..huhu...mula2 nak bt kat blik je..tp ma ckp..susahla t makcik2 nak kena pnjat tngga la...cian lak...so...bt decision..juz srung cincin kat daybed..huhu..yg problem nyer...aku xpnah hias daybed nih..so..pe lg..aku stat search dlm tenet...cmne decoration2 tuk daybed nih..tp aku frustla...hu3...sume nye simple sgt2...n cm xbes je tgk.huhu...brg2 dh beli..tp xtau nak bt cmne..pe lg..slalunye idea aku nih dtg pas tdo...hah!!tym 2 sleep...pas sodap2 tdo..bgn2 trus ada idea...tiba2 trasa nak bt tema garden..bg aku..garden nih snang sket..xbyk guna bunga..huhu..n sgt simple...so...ptg 2 gak...aku bpeloh2 bt sorg2..huhu...nak kena siapkan gak cz dh xde masa...hantaran lak..ikutkan awal2 mmg akk aku suruh aku bt...tp tgk..die dh semangat bt..n aku tlg half....ktorg sume xsngka yg akk aku nih bbakat gak bt gubahan2 nih..coz slma nih..bila suruh bt..xnak la..xretila..bgus2..dh advnced..hehehe...mula2 akk aku dh set...laki bg 7dulang..pmpn bls 9dulang...tp tym semalam sblm ari tunang 2...abg tu cl...ckp dh jd 11dulang..coz ramai lak mkcik2 die bg tuk hantaran..kang xletak...kecik ati lak..ades..ktorg pun..pe lg..mlm 2 kuar jap g cri brg2 nak tmbah...huhu...nsib esok tu ada mkcik aku bg kek la...bg coklat la..so..lehla tmbah..huhu..kalah nak kawen lak...jd 11 vs 13 dulang..nih bru tunang..t kawen..slp2 mau 30 dulang kot...ades...byk tol..huhu..tp gak meriah gakla umah au..yela..nih 1st tym umah aku meriah ngn event cmnih...sbelum nih mane pnah..abg aku tunang pn...g umah pmpn..bkn bt kat umah sndiri..pnat gakla nak kmas2 umh sume..nsib kazen2 aku ramai..hehehe...ikutkan tema sbelah kami bt kaler ijau..tp disebabkan rombongan laki dtg awal...xsmpat fmly aku nak tkr baju.huhuhu...xpela..hentam saje la..ngeh3...tp mmg pnat sgt la...bru trasa knuri kat umah..hehehe...xsabo nak tg dorg kawen aakhir bln 11 t..huhu...okla...mata pun dh ngtuk..tata~~~














categories edit post
3 Responses
  1. tahniah cik atiqah..kamo ble lagik?hee


  2. Unknown Says:

    huhu..thniah2..amboi2,tema hijau2 smpi tulisan pn bertukr hijau...alahai..npe tqa lmbt siap..huhu..kn dh terlepas tu...


  3. to>> azlan

    hahaha...sy???umm..lma lg la...bape thn lg...dh smpai seru..ade la..ngeh3...

    to >> fatin

    hahaha..skli pakej sume kaler ijau...ngeh3...ner la nak tau..sllu lmbt...tp xsgka lak...cpt tol dorg dscuss..sedey2..huhuhu