{ background: #f8fafc url(http://tinyurl.com/chq5lr) center no-repeat; background-position: 15px 50%; /* x-pos y-pos */ text-align: left; padding: 5px 20px 5px 45px; border-top: 2px solid #b5d4fe; border-bottom: 2px solid #b5d4fe; }

coretan dariku..

kesimpulannya....jadilah diri sendiri....
Nurul Atiqah bt Mohamad

akk2 mentor n adik2 mentee


ececeh...=p


adik tunjuk sifir math ke?hehehe...=p


adik2 group duk blakon..hehe..


ishk3...sempat lg posing...=p


hah!!kuat lg nyanyi dik..hehe

ape la dorg duk buat nih..hehe


tgh duk practise blakon...



hmmm..letih sgt2 smlm...mmg btl ari yg meletihkan...huk3...
aku ingt nak update blog nh smlm..tp xsmpat...trus tertido bila balik tu...huk3...
smalam...aku ada program Biro Tata Negara...a.k.a BTN...uii..menyampahnyer program nh..aku pun xdgr sgt talk tu..huk3...mmg pnat sgt...coz mlm sblum tu..aku tdo kul3 lbh pg...coz lyn cter korea...ngeh3..=p
nihla keje aku..kalu penyakit malas dah datang...buku pun dah xnmpak dah...hahahaha...
lyn punya lyn...tgk dah kul3 lbh...nak xnak kena tdo gak...coz esok ada program btn tu..
kalo ikut ati...nak layan lg...hahaha...esok tu...kul6 lbh dah kena bgn...mandi2 sumer....huk3...
nih plg xsuke kalo kacau tym ari minggu nih...huk3...pas amek kwn2 aku smue...brula aku g main audi...dlm talk pun...kdg2 aku dgr...kalo smpai part boring..aku lyn mp3...xpun tdo...hahaa..
ishk3...teruknyer aku nih...hahaha...tgk2 btn abes awal..dlm tgh ari dah abes...waa...masyuk...ngeh3..=p
tp...baru aku teringat...ari yg sama...aku ada program Akhi..2nd mentoring...aku ngn kawan2 g la jengok jap...kot2 dpt mentee ke...tp..bila g tu..tgk dorg dah divide mentee2..huk3...ktorgnyer mentee maybe next mentoring baru dpt...ceit...pnat je g...tp xpela...sian tgk dorg..klam kabut gak..coz ramai mentor yg ada programla...ada exam la...so..mmg xckup mentor...so...ktorg kenala jaga adik2 nih...even aktiviti pg2 tu aku tlepas...tp xpela...ptg pun byk program gak...aku sempat g ngajar adik2 nih tilawah...hmm..ada yg xreti baca al-Quran lg..so..nak xnak kenala ajar iqra'...tp...nakal tol adik2 nih...dahla aku penat...jd lg penat ar nak control dorg nih..huk3...
pas claz tilawah...ktorg buat games..kena blakon..hahaha..part nih la pling lawak...mcm2 gaya adik2 nih...tp bes gakla...even dorg sumer kecik2 lg...tp bbakat gak..ada tu yg duk blakon tiru gaya mentor...lakonan anak derhaka la...anak mithali la...cikgu yg garangla..mcm2...kreatif gak..hehe..pastu...ada aktiviti riadah sket...tgk dorg maen games...mak aih...aggresif tol..siap ada luka2 la...xpela...bese la umur mcm nih...aggresif laen sket...kena adapt la...hehe...
sian dorg..tgk pnat je pas maen...pas tea break...ktorg g anta adik2 kat bus..ujan pun xpe..demi adik2..hehe..pas2 bru dorg balik...waa...hepi gakla sbenarnyer...coz dorg gakla buat aku gelak2...buat aku lupa sumer benda yg tensen2...hehehe...
penat pun tapi berbaloi gakla...hehehe...pas adik2 balik..ada lak post mortem..ades...dahla abes lmbat...dkat kul7 baru aku smpai bilik..huk3...pas myg asar smue...mandi2...kul9 kena lak g bilik dila..ada discussion tuk siapkan assignment...balik bilik pun dah kul12 tgh mlm..huk3...alhamdulillah...smue dah settle...nak xnak kena siapkan awal..coz minggu nih aku agak bz ngn 2nd test...huargh...test history n test psychology...byk nyer kena baca..hafal..huk3..xpe tqa...chaiyouk2!!!...=p
tu jela kot yg aku nak bebel kat sini..hahaha...sori la korg tpaksa dgr bebelan aku kat sini....hahaha....adios...(^,^)..
kat atas nh gambo2 yg smpat lg aku snap...hahaha...well.."kemana.,dimana...sentiasa bersama"...(slogan lecturer aku)...ahahah..hp sntiasa bsama...hehehe..=p
njoy ur day.....
categories edit post
0 Responses