{ background: #f8fafc url(http://tinyurl.com/chq5lr) center no-repeat; background-position: 15px 50%; /* x-pos y-pos */ text-align: left; padding: 5px 20px 5px 45px; border-top: 2px solid #b5d4fe; border-bottom: 2px solid #b5d4fe; }

coretan dariku..

kesimpulannya....jadilah diri sendiri....
Nurul Atiqah bt Mohamad

adik2..selamat datang...


meh2 minum....tea break...

waa....pnatnyer arinih...pnat sgt2...huhuhu...stelah seminggu duk bz organized program tuk arinih..
akhirnyer...semue dah settle...sumer jalan lancar...alhamdulillah...
fuh...arinih aku ada program 1st mentoring...AKHI CLUB..a.k.a. Kelab Anak-Anak Berakhlak Islam...ktorg di bahagikan kpd 3group...aku group 1st...so...stiap kali program..kena rotate tuk organized program..memandangkan aku group 1st...so...knala organized tuk 1st mentoring...nih program mentor mentee...ktorg jd mentor...mentee...adik2 dari sek ren setapak indah...n sek ren bandar baru sentul..adik2 nih sumer standard 4,5, n 6...ktorg amek students yg low income family background...lack of academic n sahsiah...tp adik2 nih kecik comey je...cam xcayer je adik2 nih standard 4,5,6...hehehe....aku ditugaskan tuk handle bhagian catering...waa..jangan maen2 tau...nmpak je dorg nih sumer kecik2...tp kuat gak makan...huhuhu....
ktorg bagi mentor mentee mkn 4kali arinih....breakfast mkn roti n air teh...refreshment..biskut n air teh...lunch..nasi ayam n air sirap...tea break...air teh n biskut...tp memandangkan biskut xckup...so..ktorg tpksa la bagi air teh je...ciana adik2 nih..lapo dorg...huhuhu...
pnat sgt2 rasa...leceh gak pegang catering...mula2 aku dah elak dr catering...tp tgk2 trainers aku suruh gak amek catering..nak xnak..kenala amek..huhuhu...tp pnat2 pun..aku enjoy sgt arinih...ntahla...xtau nak gambarkan cmne...aku nih jenis minat bdk2...al-maklum ar...xde adik..huhu...so..bes sgt lyn kerenah dorg nih...tp dorg nih btl2 agresif gakla..huhuhu...
tp yang paling aku suke..tym LDK...aku kena handle adik2 nih...xpnah ada experience camnih...aku pnah handle adik2 yg secondary je...xpnah lak handle adik2 primary...huhu...mula2 agak nervousla...tp bila dah lama2...ok plak..hehe...njoy je rasa...siap buat trademark group lagi...hahaha...mcm2 la aku nih...dahla tomey2 je sumer..hehe...
masa perkenalkan diri kat stage pun...baru je aku sebut nama..tgk dorg dah ltk nick name aku..suke suki je...hehe...tp xpela...bg can la..ehehe...sebelum balik tu...sempat lg adik2 nih amek no hp..n signature...rsa cam artis lak...chewahh....hahahha..(pasan lbh2 lak)...haha...tp tula..pelik gak..mcmla dah xde mentoring lg...sedangkan nex wik ada je 2nd mentoring...tp tula..sedey gak...coz 2nd mentoring nih...aku ada program lain..program uia buat..BTN..nyampah tol...xsuke...huhuhu...xdptla nak jmpa adik2 akk nih...huhuhu...xpela...program nih smpai setahun..byk masa lagi..hehe..bila ngan adik2...aku rsa hepi sgtg...ilang sumer tensen2...rsa cam nak adik je...ngeh3...=p...xpela...ada adik mentee pun ckupla...hehehe...program nih start kul8pg..smpaila kul5 lbh td...waa....mata nih pun dah start kuyu...pnat sgt2...huhu...
k...tu jela nak cter pun..jomla tgk gambo2 bwh nih...smpat lg aku snap..ngeh3..=p




waaa...president tlg tuang air...hehe..=p


jom kter maen jet pejuang...hehe..baling2...


cter psl idola masing2...=p


sodapnyer...mkn2...=p


test english..mathematic n tilawah


uit...nak sket roti...=p


posing sakan adik2 nih...=p


ehem3...catering2...nasi ayam..nyum3...=p


adik2...hehe..


chaiyouk2!!!sape cpt...die menang..laju lg dik..hehe..




categories edit post
2 Responses
  1. Unknown Says:

    wah..rajinnye melayan bdk2....


  2. hahhaa...ntah...bes je lyn krenah dowg...hehehe..=p
    mcm2 prgai ada...