{ background: #f8fafc url(http://tinyurl.com/chq5lr) center no-repeat; background-position: 15px 50%; /* x-pos y-pos */ text-align: left; padding: 5px 20px 5px 45px; border-top: 2px solid #b5d4fe; border-bottom: 2px solid #b5d4fe; }

coretan dariku..

kesimpulannya....jadilah diri sendiri....
Nurul Atiqah bt Mohamad

yuhuuu...korg nak tau x satu cter....ari nih mmg bes gler ar pengalaman aku...panik pun ad gak...
tgh ari td...akhirnyer bjaya gak aku menderma darah...hahahaha...
setelah 3kali aku try...xleh2 gak...ari nh baru aku bjaya..ngeh3...=p
punya la semngat aku nak g derma...smpai ubat pun aku xmkn mlm semalam...coz kalo nak derma darah...xleh makan ubat dlm masa 24 jam...
so...tgh ari td..lps aku abes claz...aku pun g la kat foyer SHAS mosque...
g la isi borang...pastu akk yg jaga tu siaap tanya lagi..."nh cukup ke berat?"...aku ngan sopannyer...menjawab..."eh mestila cukup kak"...hehehe...pas cek2 sume...aku pun tunggu jela turn aku...sbelum turn aku..ada sorg sister nih...aku tgk nurse inject..masukkan jarum...mak aih...besau nyer jarum tu...tiba2 rasa gerun...yuhuuu....sakitnyer...huk3..
tiba2 nurse paggil aku..suruh duduk kat seat tu..
aku pun ngan ati2...duk la...nampak relexs...tapi dalam ati...dup..dap...dup..dap...duk bayang jarum besau tu...aku tanya la sister kat sebelah nih...sakit x kena inject???
die cakap..xdela sakit..coz dah kena bius...aku sebenarnyer bukanlah takot nak kena inject...tapi takot ngan jarum besau tu...rasa gugur pankreas..huhuhu..duk layan jiwa karat....tiba2 nurse dtang...bawk jarum..yuhuuu....rasa sesak nafas je bila tgk..masa kena inject pun..aku pandang tempat lain..hahaha..lawak tol...siap tanya sis kat sbelah...nurse tu dah masukkan ke belum...hahaha...masa duk tunggu beg drah tu penuh...aku tgkla jam...5minit kemudian..tgk nurse tu dah nak cabot beg tu..aik???cepatnyer...5minit je dah sudah...aku tgk org len dlm 10 minit baru penuh...laju tol darah aku nih...duk lari pecut kot...hahaha...dah siap semua...nurse suruhla g makan2 o minum sket...aku g la amik air milo panas...
tgk sodap2 duk layan milo...tiba2 rasa basah je kat lengan aku...aku pelik ar...ingt air milo tumpah...rupanyer...lengan aku berdarah balik...abes lengan baju aku..penuh darah...huhuhu...
kelam kabut aku g jumpa nurse...sumer kat situ pandang je...ades...dahla kena selak lengan baju tinggi2...sabo jela..huhuhu...nurse pun besihkanla lengan aku yg penuh darah tu...huhu...
dahla masa tu xsemayang lagi..nak xnak kena balik bilik ar nak mayang...nasib claz aku dah abes masa tu..kalau x...jenuh gak..huhuhu...tu ar pengalaman aku derma darah..stelah 3kali try...tp xdpt...hahaha...macam2 lak jadi..ades....=p

categories edit post
0 Responses