{ background: #f8fafc url(http://tinyurl.com/chq5lr) center no-repeat; background-position: 15px 50%; /* x-pos y-pos */ text-align: left; padding: 5px 20px 5px 45px; border-top: 2px solid #b5d4fe; border-bottom: 2px solid #b5d4fe; }

coretan dariku..

kesimpulannya....jadilah diri sendiri....
Nurul Atiqah bt Mohamad
salam sume...maap coz lama xupdate blog..dah bsawang2 dh blog nih, xsmpai lg la mood nak update...hehe...hmm...ahad nih dah kena blik uia..xsangka skejap je dh nak masuk 2nd year 2nd sem...cptnye masa blalu, rasa cm bru je masuk uia las sem...huhu..kelmarin baru aku dapat result tuk final exam sem nih...alhamdulillah...result aku ada pningkatan...syukur sangat2...hrap2 aku dpt maintain kn result nih smpai final year nanti...hidup aku skarang pun...alhamdulillah makin improve...lagi setahun lebih je lg aku dah nak abes uia...and makin lama aku dah ada clear vision tuk my future life...insya Allah..aku akan struggle lebih lg tuk capai apa yg aku target...skarang nih smangat aku bkobar2 nak keje kat spital afta aku grad...tuk crik xperience...then kalo ada rezki lebih n modal..aku nak bukak nursery sendiri...1 thing yg aku hepi sgt2 coz akhirnya aku dpt jugak jmpa ngan kawan2 lma aku especially kwn2 sek ren dlu....xsgka dorg still ingt aku lg..suke2...hehe...tq kat kwn2 coz ingat lg kt aku nih..ngee~~aku skarang dlm dilema..xtau nak smbung class japanese ke x...ikutkan ati mmg nak smbung part 2...tp aku takot bz nex sem nih...slalu long sem aku byk program n meeting malam2...huhu...cmne nih ea??kalo xsmbung.agak rugi gakla n takot tlupa pe yg aku dh bljar..hmm....okla...aku dah xtau nak cter pe dh...nih stakat diari idup aku je...maapla byk mrepek2 dalam nih...hehe...ok...jga dri ye kwn2...salam..




categories edit post
0 Responses