{ background: #f8fafc url(http://tinyurl.com/chq5lr) center no-repeat; background-position: 15px 50%; /* x-pos y-pos */ text-align: left; padding: 5px 20px 5px 45px; border-top: 2px solid #b5d4fe; border-bottom: 2px solid #b5d4fe; }

coretan dariku..

kesimpulannya....jadilah diri sendiri....
Nurul Atiqah bt Mohamad
waa......
dh lma aku cuti nh...
dh bosan sgt2...xtau dh nk btpe lg...huk3...
nk keje....prents aku xbg....
bak kata my mom...kn lg baek bt kej2 umah...
dr keje kat luar...ades....xpela...ikt jela....hehehe
aku pn dh mls nk on9 skrg nh..
rsa dh bosan sgt2 dh...asyk bnd yg sma jela...
nsib baek abg aku da bwak lik cter2 korea...
sodap gak den layan..ngeh3....
ada 3mgu je lg sblm aku msk gombak...
kejap je rsa...huk3...
td pn..bru cek offer letter tuk reg msuk gombak...
tgk dpt mahalah maryam...
xtaula hostel 2 ok ke x...
tnya2 abg n kwn2 die...
dowg ckp ok...dkat gak ngn claz...wuteva...
tp sedey...xdpt 1mhlah ngn kwn2 baek aku..huk3...
xpela...tgkla cmne t...da rezki..ajk dowg tkr mhlah ke...
hahaha...sng skit nk g claz sme2...=p
aiyak...mcm2 blaku spnjang cuti aku nh...
da bes...da yg x...hmmm...
biasala...lumrah idup...hehehe..chewah...ayat..geli pnkreas rasanyer...
hahahahaha...
abg aku nak tunang pn dh xlma...
dlm 2mgu je lg kot...
hntaran tuk abg aku pn xciap lg...tgl skit lg nk touch up2...ngeh3...
xpela...mlm nh la den bt smua2 tu..hehehe...(tu pn klu rajin)...
k la...den nk g nonton tb jap...
buhsan seyh...hehehe...
tata~~~~~~~
categories edit post
0 Responses