{ background: #f8fafc url(http://tinyurl.com/chq5lr) center no-repeat; background-position: 15px 50%; /* x-pos y-pos */ text-align: left; padding: 5px 20px 5px 45px; border-top: 2px solid #b5d4fe; border-bottom: 2px solid #b5d4fe; }

coretan dariku..

kesimpulannya....jadilah diri sendiri....
Nurul Atiqah bt Mohamad
alhamdulillah....syukur ke hadrat Ilahi..akhirnya berjaya gak aku siapkan blog nih...waa..pnatnya..
bape kali aku duk tukar2 template...jap yg laen..jap laen..ades....pastu ada yg ilang la..huk3...
nasib sempat buat back up...stelah 3 hari aku duk godek2 benda alah nih...jadi gak akhirnya..hehe..
hepi pun ada gak...tapi agak banyak kena baca tutorial dr web2 laen....huk3...nasibla mood aku ada..
kalau x...mmg terbengkalai abesla blog aku nih...hahaha...n...maceh gak kat fatin..coz ada bg tnjuk ajar sket kat aku...n hiroshi world coz ada gak aku ciplak ilmu dari blog die...hehehe...
thankz again...waa..penat seyh...skrg pun dah kul 3.40 pagi..mak aih..nih la keje aku tym cuti..
lambat tol tdo..maklum ar bila dpt tenet..sume benda aku dh lupa..haha...tp tym smyg..ttp diutamakan la...smpai tym mkn pun...aku buat dek je...sggup lg aku ngadap laptop nih...hahaha...sabo ea perut..ngeh3..=p..ishk...pela aku duk merepek nih...k la..dah smpai seru tuk aku tdo..huk3...tata sume...(^,^)


categories edit post
0 Responses